Yol

>Çoğu zaman bilincinde olmuyorum, gündelik telaşın içinde. Ama bazen, zamanı durdurup düşündüğümde nereye doğru gittiğimi hissedebiliyorum. ‘Karanlığın Aynasında’ bu yolun duraklarından biri. Uzun bir yoldu. Her dönemecinde tereddüt ettim. Ne olduğunu, ne olacağını, nereye doğru evrileceğini bilmediğim bir süreçti bu. Belki de doğru değil bu yargı. Çünkü o zaman gerilim olmazdı.
Açık konuşmak gerekirse; insan temel meselelerini çok derininde biliyor. “Terk edilmiş benzin istasyonunda buluşacağız.”

2 comments

    1. Açık konuşmak gerekirse; öykünün ağına takıldım. Biliyorum, önce öykü sonra şiir. Önce dostluk sonra aşk… Aslında beni saran şiirsellikti başlarda. Ona varmak için… Ama o gece rüyamda nar ağacını görünce, varılacak olanın ben olduğumu anladım. Şimdi, yola susadım.

      Beğen

Bir Cevap Yazın

