Ubor Metenga Buluşmaları: Oğuz Atay

2 comments

  1. Videoyu görünce çok sevindim. Bir an önce akşam olsun da seyredeyim istiyorum. Özellikle daha önce yazmış olduğunuz ve yeniden gündeme getirdiğiniz yazınızdan sonra… Bir türlü toparlayıp yazamadım ama bir çok soru ve düşünce yarattı o yazı. Belki onlarla ilgili yanıtlar bulurum bu konuşmada. Teşekkürler..

    Beğen

  2. Murat Bey,son kısımda Yekta Kopan’ın selam gönderdiği romancıları birkaç kez dinlememe rağmen anlayamadım ve çok merak ettim. Öğrenebilirsem çok mutlu olacağım:) Güzel bir sohbet olmuş, ama özellikle siz keşke daha uzun konuşabilseymişsiniz. Belki daha ne bağlantılar çıkacaktı?Orhan Pamuk’la kurduğunuz bağlantı beni düşündürdü.Kara Kitap’ın en sevdiğim bölümlerinden olan Bedii Usta’nın Evlatları’nı okudum yeniden.Gerçekten de çok yerinde bir tespit yapmışsınız..Niye daha önce aklıma gelmedi ki dedim.Sonra da Murat Gülsoy muyum canım dedim:)Sevgiler,saygılar…

    Beğen

Bir Cevap Yazın

