Kötü Bir Alışkanlık

Çok kötü bir alışkanlık geliştirdim. Daha yaşamadan yaşayacaklarımı hayal edebiliyorum. […] İşte gemi yanaşıyor, sular henüz durgun. Rıhtım karanlık. Bir an önce binip gitmeliyim. Ayrı zamanları, hikayeleri yaşıyoruz. […] Herkesin bildiği, beklediği bir hikaye bu. Hayır kibirli biriyim, beklentilere teslim olmayacağım. Sonuna kadar yalnız, sırlarını kendi bedenine gömen bir yabancı olacağım. En iyisi bu. […] Olmamam gereken yerde ve zamandayım. […] Çağırma beni. Kendime yazdığım bir not bu, hal ve gidiş pekiyi olması için…

One comment

  1. Yazma artık. Yazma bana artık. Dedi. Yazıyorum buraya bak. Gemi geldi. Kadın gemiye bindi. Ya da sil hepsini. Gemiyi, kadını, denizi. Bitti oyun. Hiçbiri olmadı. Neyi yaşayacağı ve neyi yazacağı birbirine girdi. Üzüldük.

    Beğen

Bir Cevap Yazın

